Onze voordelen

  • keurmerk
  • Voor 22:00 besteld*? Morgen in huis.
  • Achteraf betalen Betaal na 14dagen.
  • PakjeGemak afhaalpunt via PostNL
  • Zakelijk inkopen Bij Weblectronics

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Weblectronics V.O.F

Weblectronics V.O.F en haar webwinkels streven er na om uw aankoop en service zo prettig mogelijk te laten verlopen. Uiteraard kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw product of over een geleverde dienst van Weblectronics V.O.F.

In dit geval kunt u deze klachten of ontevredenheden melden bij ons, om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. U kunt op 2 manieren direct contact opnemen met onze klantenservice;

Bellen met de klantenservice:

00(31) 076 549 33 24

Mailen met de klantenservice:

klantenservice@weblectronics.nl

U krijgt in beide gevallen binnen 14 dagen een inhoudelijke schriftelijk reactie van onze klantenservice.

Meer informatie over geschillen met webwinkels kunt u vinden via Thuiswinkel.org en via www.sgc.nl. Vanaf 15 februari 2016 kunt u tevens uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).